مشاوره خرید زمین در شمال

مشاوره خرید زمین در شمال

اگر در شمال کشور قصد خرید زمین دارید پس قطعا خدمات ما برای شما مناسب ترین است. با استفاده از خدمات تیم ما از پرداخت وجه اضافه جهت خرید زمین جلوگیری نمایید.

اگر قصد خرید زمین کشاورزی ، مسکونی یا تجاری در شمال کشور را دارید حتما سعی کنید با یک فرد محلی و مسلط به مباحث و قوانین خرید و فروش زمین همراه شوید تا از ضرر احتمالی خود جلوگیری نمایید . خوشبخانه تیم ما متشکل از چند متخصص مشاور املاک میباشد و میتوانیم در این راه چشمان شما را باز نماییم.
هوشیارانه خرید کنید تا ضرر نکنید.

گام های پیش رو:
گام اول : تعیین هدف خرید زمین
گام دوم : برسی موارد قضایی و…
گام سوم : خرید زمین

برای خرید زمین در شمال میتوانید با پشتیببانی سایت از طریق تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار نمایید. 

مشاوره خرید زمین در شمال

پلن 1
مشاوره اولیه تلفنی
برسی موارد قضایی
برسی وضعیت اوقاف
برسی وضعیت مالکیتی
ارزش گذاری و آینده نگری زمین
برسی موقعیت زمین در بافت
برسی ظرفیت باربری خاک زمین
آینده نگری ساخت و ساز زمین
برسی شیب زمین جهت ساخت
برسی عقب نشینی زمین
برسی فرهنگ اهالی محل زمین
و سایر موارد مورد نیاز

پلن 2
مشاوره اولیه تلفنی
ارزش گذاری و آینده نگری زمین
برسی موارد قضایی
برسی وضعیت اوقاف
برسی وضعیت مالکیتی
برسی موقعیت زمین در بافت
برسی ظرفیت باربری خاک زمین
آینده نگری ساخت و ساز زمین
برسی شیب زمین جهت ساخت
برسی عقب نشینی زمین
برسی فرهنگ اهالی محل زمین

توضیحات مشاوره خرید زمین در شمال

ما باید در خرید زمین بسیار هوشیار باشیم تا کلاه سرمان نرورد ، قبل از خرید زمین موارد بسیار زیادی را باید چک نماییم تا بعد ها از خریدمان پشیمان نشویم . در ادامه برخی از این موارد را باهم برسی خواهیم کرد اما اگر دانش اینکار را ندارید و قصد خرید زمین در شمال را دارید حتما خدمات مشاوره خرید زمین در شمال برای شما مناسب میباشد .
مبالغ معامله زمین در شمال به هیچ عنوان مبلغ قابل چشم پوشی نمیباشد و در بسیاری از موارد قیمت این زمین ها میلیاردی میباشد ، ازین رو ما به عنوان یه سرمایه گذار و یا یک شهرک ساز باید حواسمان باشد که پولمان را روی چه زمینی و با چه مشخصاتی داریم میخوابانیم . بیایید کمی مثال بزنیم تا این مورد برایمان واضح تر شود :
فرض کنید ما میخواهیم زمینی با متراژ بالا را در شمال کشور (مثلا رامسر) خریداری نماییم و در آینده در آن شهرک سازی نماییم ، حال فرض کنید که این زمین نزدیک به دریا باشد و لایه بندی خاک آن مناسب برای ساخت و ساز نباشد و یا اصلا یک زمین کشاورزی باشد که دارای لایه بندی خاک نرم و بی کیفیت باشد . اگر آزمایش های لازمه صورت نگیرد ما این زمین ها را خریداری مینماییم و بعد ها هزینه های بسیار بسیار زیادی را باید تنها جهت مقاوم سازی خاک آن زمین (نیلینگ ، تزریق اپوکسی ، شمع زنی و …) متقبل شویم تا بتوانیم شهرک مورد نظرمان را در آن زمین احداث نماییم . از دید بنده (مرتضی مهرابی) این یعنی اتلاف هزینه تنها به دلیل بی دقتی قبل از خرید . ازین رو بهتر است همیشه یک مهندس عمران مسلط به موارد سازه ای و بهسازی خاک را در کنار خود جهت خرید زمین داشته باشیم تا خیالمان از این بابت جمع باشد . اگر همچین آشنایی را در کنار خود ندارید قطعا خدمات مشاوره خرید زمین گیچو سازه برای شما مناسب است .

مشاوره خرید زمین در شمال – گیچو سازه
البته همیشه هم مسئله انقدر جدی و پرهزینه نیست ، گاهی اوقات نکات بسیار ریز میباشند اما در عین حال اهمیت بسیار بسیار بالایی دارند . بیایید یک خاطره برایتان تعریف کنم :
اگر رزومه بنده (مرتضی مهرابی) را خوانده باشید ، میدانید که پدر بنده کارگاه مصالح ساختمانی دارد و من هم از کودکی در آن کارگاه کار میکرده ام . یک روز به سفارش بابا برای یک کارفرما تهرانی نزدیک به 600 عدد بلوک بردم و هنگامی که داشتم بلوک ها را از روی نیسان خالی میکرده ام متوجه نارضایتی کارفرما از روند انجام کار شدم . خیلی جالب بود او میگفت تنها اهالی این محل حق دارند بر روی ساختمان های در دست احداث محل کار نمایند و استاکار دیگر را به محل راه نمیدهند ، ازین رو من مجبور به همکاری با آنان شده ام اما همانطور که میبینید کار خوابیده است و به پروژه من رسیدگی نمیشود .
شاید کمی خنده دار باشد اما افراد آن محل نه اجازه میدادند که این کارفرما استاکار دیگر را بر سر ساختمان خودش بیاورد و هم اینکه خودشان بر سر پروژه دیگر مشغول بوده اند و به پروژه این بنده خدا هم رسیدگی نمیکردند . ببینید این مسئله بسیار ریز است که شما اهالی محل را بشناسید زیرا هم میخواهید سازه تان را در آن محل بنا کنید و هم اینکه یک عمر میخواهید با آنها معاشرت کنید .
از نکات دیگر که در خدمات مشاوره زمین در شمال به آن رسیدگی میشود میتوان به موارد قضایی بود زمین ، بحث اوقاف ، شیب زمین برای ساخت ، برسی ویو منطقه ، آینده ساخت زمین ، میزان محبوبیت آن در آینده و … میباشد که بازگو کردن تمام آنها در این صفحه نمیگنجد . سعی میکنم بعد ها مقاله ای با عنوان نکات خرید زمین در شمال را برای شما آماده نمایم . در ادامه لیستی مختصر از مواردی که مورد برسی ما قرار میگیرد را برای شما لیست مینماییم.

مشاوره تخصصی خرید زمین در شمال
برسی وضعیت قضایی زمین
برسی وضعیت اوقاف زمین
برسی عقب نشینی زمین
موقعیت زمین در طرح شهرداری
برسی خاک زمین
برسی شیب زمین
برسی فرهنگ و برخورد اهالی محل
برسی ویو (view) زمین
و ….

چرا مشاوره خرید زمین در شمال گیچو سازه :

قطعا تا به الان متوجه اهمیت داشتن یک متخصص برای خرید زمین شده اید زیرا که یک خرید اشتباه میتواند کل سرمایه شما را نابود سازد . در گیچو سازه هم خودم (مرتضی مهرابی) و هم کارشناسان زمین دیگری نیز وجود دارند که میتوانند به شما کمک نمایند تا دارایی های خود را به خوبی سرمایه گذاری نمایید .

نحوه درخواست مشاوره خرید زمین در شمال :

برای درخواست مشاوره خرید زمین میتوانید با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار نمایید و یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا بعد از برسی های اولیه با شما تماس حاصل نماییم . توجه بفرمایید که خدمات مشاوره خرید زمین ما در حال حاضر فقط در شمال کشور میباشد و در استان ها و شهرهای دیگر فعالیت نداریم .

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.