مهندس عمران در تنکابن

اگر در تنکابن به یک مهندس عمران حرفه ای نیاز دارید میتوانید با مهندسان عمران فعال در گیچو سازه ارتباط برقرار نمایید. با همکاری مهندسان عمران ما میتوانید عملیات ساخت خود را سریع و بهینه سازید. البته همکاری با تیم ما شامل مواردی از طراحی تا اجرا میباشد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم:

مهندسان عمران معمولا در فیلدهای زیر فعالیت میکنند:

الف) طراحی سازه که توسط مهندسان محاسب دارای پروانه ما در تنکابن انجام می شود. طراحی سازه خود شامل چند بخش طراحی کامل سازه، بهینه سازی سازه و محاسبات بهسازی می شود.

ب) نظارت بر اجرای کار که توسط مهندسان عمران باتجربه و اجرایی تیم ما در تنکابن انجام می شود که اکثر آنها دارای پروانه نظارت هستند. توجه شود ناظر ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی انتخاب می شود لذا خدمات ما نظارت عالیه و مشاور کارفرما می باشد.

ج) مجری ساختمان که توسط مهندسان عمران دارای پروانه مجری گری در تنکابن و افراد بدون پروانه انجام میشود.مهندسان مجری دارای پروانه ما برای معرفی به سازمان نظام مهندسی استان مناسب هستند.

برای همکاری با مهندسان عمران گیچو سازه در تنکابن میتوانید با پشتیببانی سایت از طریق تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار نمایید. 

کلیه خدمات جامع و تخصصی مهندسان عمران تنکابن

1) طراحی

   1-1) طراحی سازه بتنی

   1-2) طراحی سازه فلزی

   1-3) طراحی پی

   1-4) طراحی شمع

   1-5) طراحی سازه نگهبان و پایدار سازی گود

   1-6) طراحی دال و کنسول های بزرگ

   1-7) طراحی سازه های خاص

1) نظارت

   1-1) ناظر عالیه و مشاور کارفرما

   1-2) ناظر مقیم در محل پروژه

 

1) مجری

   1-1) مجری ساختمان برای معرفی به نظام مهندسی

   1-2) مهندس اجرا برای مدیریت عملیات ساخت یا همان پیمانکار (با قرارداد مدیریت پیمان)

   1-3) سرپرست کارگاه