ساخت استخر سرپوشیده خانگی

ساخت استخر سرپوشیده خانگی

اگر قصد احداث استخر سرپوشیده خانگی دارید پس قطعا خدمات ما برای شما مناسب ترین است. با استفاده از خدمات تیم ما از پرداخت وجه اضافه جهت احداث استخر سرپوشیده خانگی و همچنین از اشتباهات در ساخت که منجر به نشت و خروج آب میباشد جلوگیری نمایید.

تخصص ما ساخت انواع استخر سرپوشیده خانگی میباشد که در ادامه به برخی از خدمات اشاره خواهیم کرد:

سازه استخر سرپوشیده خانگی در سه حالت بتنی، فلزی و فایبرگلاس طراحی و اجرا می گردد.

الف) استخر بتنی که مناسب ترین و متداول ترین نوع استخر سرپوشیده خانگی در شمال کشور می باشد که به دلیل قدرت انتخاب در شکل و ابعاد استخر و وجود استحکام و نفوذ ناپذیری بتن بیشتر توصیه می شود.

ب) استخر آهنی (فلزی) به روی سطوح صاف مانند کف حباط، بام و کنسول استفاده می شود که پایه و بدنه آن از جنس فلز می باشد.

ج) استخر های فایبرگلاس تماما از جنس فایبرگلاس میباشد که به دلیل عدم نیاز به آب بند و همچنین قدرت انتخاب در شکل و ابعاد میتواند گزینه خوبی برای احداث استخر سرپوشیده خانگی باشد.

برای استفاده از خدمات ساخت استخر سرپوشیده خانگی تیم ما میتوانید با پشتیببانی سایت از طریق تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار نمایید. 

طراحی و اجرای استخر خانگی

الف) اجرای استخر بتنی

1) اجرای استخر بتنی با تصفیه خانه

   1-1) اجرای استخر بتنی با تصفیه کلر زن

   1-2) اجرای استخر بتنی با تصفیه ازون زن

   1-3) اجرای استخر بتنی با تصفیه فیلتر شنی 

   1-4) اجرای استخر بتنی با تصفیه UV 

   1-5) اجرای استخر بتنی با تصفیه کارتریجی

   1-6) اجرای استخر بتنی با تصفیه اسکیمری

   1-7) اجرای استخر بتنی با تصفیه سر ریز

2) اجرای استخر بتنی خانگی بدون تسویه خانه

3) اجرای استخر بتنی خانگی با آب گرم

   1-3) اجرای استخر بتنی خانگی با پکیج

   2-3) اجرای استخر بتنی خانگی با انواع تجهیزات موتورخانه

4) اجرای استخر بتنی خانگی بدون آب گرم

5) اجرای استخر بتنی خانگی با تهویه مطبوع

6) اجرای استخر بتنی خانگی با انواع نما (سنگ، کاشی، چوب، رنگ)

7) اجرای نورپردازی استخر بتنی خانگی

ب) اجرای استخر آهنی (فلزی)

پ) اجرای استخر فایبرگلاس

ساخت استخر سرپوشیده خانگی

اگر قصد ساخت استخریی در خانه خود را دارید و میخواهید از آن حتی در زمان های بارندگی هم استفاده نمایید پسخدمات ساخت (طراحی و اجرا) استخر خانگی در شمال ما برای شما بسیار مفید است . استخر های سرپوشیده بسیار کم دردسر تر و پرکاربرد تر از استخرهای روباز میباشند پس به آن توجه ویژه داشته باشید .

چندگام کوتاه تا استخری مجلل

گام اول : تعیین مکان استخر
گام دوم : طراحی استخر
گام سوم : تحویل استخر

استخرهای خانگی امروزه نقش بسیاز بزرگی را در خانه های مدرن بازی میکنند ، به شکلی که اکثر جوانان دوست دارند در خانه خود حتما یک استخر سرپوشیده داشته باشند . استخر سرپوشیده خانگی منفعت های بسیار زیادی را برای اعضای خانه دارد و آنها میتوانند هم زمان که خواستند در آب خستگی خود را از تن بیرون نمایند . مزیت فوق العاده دیگری که استخر های خانگی دارند جلوگیری از گرفتگی های عظلانی و مشکلات مفاصل میباشد زیرا همانطور که میدانید بهترین بهترین تسکین دهنده ، درمان کننده و همچنین پیشگیری کننده برای مشکلات مفاصل و دیسک کمر میباشد .
بسیاری از افراد فکر میکنند که ساخت استخرهای سرپوشیده در داخل ساختمان فقط زمانی ممکن است که معمار خانه از قبل جای استخر را در خانه مشخص کرده باشد ، هرچند که این حرف غلط نیست اما الزاما درست هم نیست . ما میتوانیم استخر سرپوشیده خود را در حیاط خانه بنا نماییم و یا اینکه به یک سری عملیات بازسازی و ادغام فضاها ، استخر خود را درون خانه اوکی نماییم . بنابراین داشتن یک استخر سرپوشیده در خانه به هیچ وجه یک رویا نیست و با مقداری تلاش و هزینه میتوان به آن دست یافت.

ساخت استخر سرپوشیده خانگی – گیچو سازه
داشتن یک استخر و جکوزی در خانه برای کارمندان و افرادی که مشکلات عضلانی و مفاصل را دارند به شدت پیشنهاد میشود . ازین رو اگر قصد ساخت استخر سرپوشیده خانگی را دارید ما میتوانیم به شما کمک نماییم ، تیم ما از مراحل طراحی اولیه نقشه تا اتمام اجرای استخر در کنار شما خواهد بود .

مزایا استخر سرپوشیده خانگی :
استفاده از آن در شرایط جوی نامناسب
دسترسی بهتر و راحت تر به آن
عدم اتلاف انرژی (گرما) به دلیل سرپوشیده بودن
امکان فضاسازی داخلی زیبا برای راحتی بهتر و استراحت
مکانی عالی برای رفع خستگی در خانه
و ….

البته امروزه میتوان با استفاده از پوشش های ریلی و مکانیکی استخر های موجود در حیاط را هم سرپوشیده کرد و از مزایا یک استخر در خانه هم در آن بهره برد ، لذا ما این استخر ها را هم در دسته استخرهای سرپوشیده قرار میدهیم .

درخواست ساخت استخر سرپوشیده خانگی به گیچو سازه :
برای درخواست ساخت استخر سرپوشیده خانگی به تیم ما میتوانید از طریق راه های ارتباطی (تماس تلفنی ، شبکه های اجتماعی و تکمیل فرم) با ما ارتباط برقرار نمایید . بعد از صحبت های اولیه تلفنی طی یک قرار قبلی همدیگر را در دفتر فنی مهندسی ملاقات مینماییم و قرارداد ساخت استخر را تنظیم و امضا مینماییم ، بعد از آن عملیات ساخت استخر به صورت کاملا جدی استارت میخورد .

نکته حائز اهمیت این است که فعالیت تخصصی تیم گیچو سازه در شمال کشور (گیلان و مازندران) میباشد لذا اگر در استان های دیگر هستید میتوانید با پشتیبانی سایت مکالمه نمایید تا در صورت مساعد بودن شرایط نیرو متخصص به محل زندگی شما ارسال گردد.

برای ثبت درخواست ساخت استخر و همچنین مشاوره قبل از آن میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.