بازسازی خانه در مازندران | نوسازی و تعمیر

بازسازی خانه در مازندران | نوسازی و تعمیر

اگر در مازندران قصد بازسازی خانه ی خود را دارید پس قطعا خدمات ما برای شما مناسب ترین است. با استفاده از خدمات تیم ما از پرداخت وجه اضافه جهت بازسازی خانه جلوگیری نمایید.

با گیچو سازه حسی نو در خانه ی قدیمی خود داشته باشید.

گام های پیش رو:
گام اول : طراحی ظاهری خانه
گام دوم : طراحی عملکردی و اجرا 
گام سوم : تحویل خانه

برای استفاده از خدمات بازسازی خانه تیم ما در مازندران میتوانید با پشتیببانی سایت از طریق تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار نمایید. 

بازسازی خانه در مازندران

مازندران جزء آن دسته از استان هایی که بافت فرسوده زیادی دارد و در آن ساختمان های نیازمند به بازسازی زیادی وجود دارد ، ازین رو تصمیم به ارائه خدمات بازسازی خانه در مازندران گرفته ایم تا بتوانیم با کمترین هزینه ممکن خانه های هم استانی های عزیزمان را بازسازی نماییم .
بسیاری از افراد برای زنده نگهداشتن خاطرات قدیمی علاقه ای به تخریب خانه و ساخت یک خانه جدید ندارند ، بهترین انتخاب برای این افراد بازسازی منزل است که تا حد بسیار زیادی اقتصادی تر از ساخت یک خانه جدید هم میباشد . البته این بدین معنا نیست که بازسازی خانه هزینه بسیار پایینی دارد و شما میتوانید تنها با چند ملیون هزینه خانه خود را بازسازی نمایید ، به هرحال بازسازی خانه های قدیمی هم هزینه ها و چالش های خاص خود را دارد اما قطعا هزینه های آن از ساخت یک سازه جدید بسیار کمتر میباشد .
بازسازی خانه در مازندران توسط شخص بنده (مرتضی مهرابی) و کادر فنی تیم گیچو سازه متشکل از چندین مهندس خبره و نیروی کار قوی (مشاهده اعضا تیم) به مرحله اجرا در میآید . تمام تلاش ما بر این است تا با کمترین هزینه و بهترین کیفیت خانه شما را بازسازی نماییم  تا یک حس عالی در یک خانه زیبا را به شما بدهیم.

بازسازی خانه در مازندران با گیچو سازه
مراحل ثبت سفارش بازسازی ویلا در مازندران بدین شکل میباشد میباشد که ابتدا شما با پشتیبانی سایت تماس میگیرید و مشخصات سازه خود + خواسته های خود در بازسازی خانه را به او میگویید . بعد از برسی های اولیه کارشناس ما به محل پروژه (خانه مورد بازسازی) آمده و کار استارت میخورد . مراحل بازسازی خانه را میتوانید در صفحه مخصوص خود مشاهده نمایید .
ما با ارائه طرح های سه بعدی و رندرینگ حرفه ای ابتدا نتیجه نهایی کار را به شما نمایش میدهیم و شما در لپ تاپ خانه بازسازی شده خود را به صورت سه بعدی و کاملا واقعی خواهید دید . بعد از اتمام طرح و تایید طرح توسط شما تیم اجرایی ما به محل پروژه اعزام میشوند و بازسازی خانه شما انجام میشود . توجه داشته باشید به دلیل اینکه شخص بنده (مرتضی مهرابی) در شمال کشور (تنکابن) ساکن هستم خدمات بازسازی خانه در مازندران و گیلان با نظارت ویژه شخص بنده و با کیفیت بسیار بالا صورت میگیرد .

نحوه درخواست بازسازی خانه در مازندران :
جهت درخواست بازسازی خانه در مازندران میتوانید از طریق راه های ارتباطی (تماس تلفنی و شبکه های اجتماغی) با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار نمایید ، همچنین میتوانید فرم مربوطه را تکمیل نمایید تا بعد از برسی های اولیه با شما تماس بگیریم . بعد از تماس تلفنی اول طی یک قرار قبلی همدیگر را در دفتر فنی مهندسی دیدار و قرارداد بازسازی را تنظیم و امضاء مینماییم ، پس از آن عملیات بازسازی خانه شما به صورت کاملا اجرایی آغاز میشود .

برای ثبت درخواست بازسازی و همچنین مشاوره قبل از آن میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.