بازسازی خانه در رشت | نوسازی و تعمیر

بازسازی خانه در رشت | نوسازی و تعمیر

اگر در رشت قصد بازسازی خانه ی خود را دارید پس قطعا خدمات ما برای شما مناسب ترین است. با استفاده از خدمات تیم ما از پرداخت وجه اضافه جهت بازسازی خانه جلوگیری نمایید.

اگر خانه ای قدیمی در رشت دارید و میخواهید زندگی جدید را در آن شروع کنید و روحی تازه به آن ببخشید ما در این راه به شما کمک میکنیم . گیچو سازه با خدمات بازسازی خانه در رشت تمام کارهای بازسازی خانه شما از قبیل فضاسازی ، تغییر کاربری ، تعمیر نما و … را انجام میدهد.
با گیچو سازه حسی نو در خانه ی قدیمی خود داشته باشید.

گام های پیش رو:
گام اول : طراحی ظاهری خانه
گام دوم : طراحی عملکردی و اجرا 
گام سوم : تحویل خانه

برای استفاده از خدمات بازسازی خانه تیم ما در رشت میتوانید با پشتیببانی سایت از طریق تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار نمایید. 

بازسازی خانه در رشت

اگر در رشت خانه ای دارید و فکر تغییرات اساسی در آن هستید پس قطعا محتوا و خدمات این صفحه خیلی به درد شما میخورد. بازسازی خانه یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که میخواهند کاربری منزل خود را عوض نمایند و یا از شر معماری قدیمی و خسته کننده آن خلاص شوند . خدمات بازسازی خانه در رشت گیچو سازه تمام نیاز های شما را برای داشتن یک خانه زیبا با کمترین هزینه ممکن برآورده مینماید .
خدمات بازسازی خانه برای افرادی مناسب که میخواهند تغییرات زیادی را در منزل ایجاد نمایند و یا اینکه کاربری خانه خود را عوض نمایند بسیار مناسب است . به عنوان مثال فردی قصد دارند دیوار یکی از اتاق های خود را حذف کرده تا محل پذیرایی خود را بزرگتر کند و یا اصلا میخواهد تو اتاق را باهم ادغام کرده تا یک کینگ روم (king room) داشته باشد ، خدمات بازسازی خانه گیچو سازه برای این افراد بسیار مناسب میباشد.

بازسازی خانه در رشت با گیچو سازه

چرا خدمات بازسازی خانه در رشت گیچو سازه :
تیم ما با ارائه نقشه های سه بعدی قبل از شروع کار نتیجه نهایی بازسازی شده خانه شما را به شما نشان میدهد و از شما نظر سنجی میکند ، بعد از پسند شما از وضعیت ظاهری جدید خانه تیم اجرایی ما وارد عمل میشوند و بازسازی را شروع میکنند . در طول مدت کار یک مهندس ظاهر عمران و یا معمار به محل سر میزند تا مشکلات اجرایی در کار به وجود نیاید .
برخی از بازسازی های منزل که تغییرات اساسی مثلا جابه جایی و حذف دیوارها را به همراه داند لازمه اخذ مجوز بازسازی از شهرداری میباشد ، اعضا تیم ما در این مراحل هم به شما کمک میکنند تا سریعتر مجوز بازسازی خانه خود را بگیرید .
در طول انجام کار در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید با شخص بنده (مرتضی مهرابی) تماس بگیرید و مشکل خود را بازگو نمایید ، هرچند که در 90 درصد پروژه ها در محل پروژه حضور دارم .

بازسازی و نوسازی خانه در رشت
جمع بندی و نحوه ثبت سفارش بازسازی خانه در رشت :
در کل خدمات بازسازی منزل برای افرادی که میخواند تغییراتی مثل جابه جایی فضاها ، تغییر کاربری ، حذف فضا ، تغییر نما بیرونی و تغییر دکوراسیون به صورت بنیادی را در منزل خود انجام دهند بسیار مناسب میباشد و ما هم در تمام این مراحل کنار شما خواهیم بود .
برای ثبت سفارش بازسازی منزل در رشت میتوانید با پشتیبانی سایت مکالمه نمایید و یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا بعد از برسی های لازمه با شما تماس بگیریم.

برای ثبت درخواست بازسازی و همچنین مشاوره قبل از آن میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.