بازسازی خانه در رامسر | نوسازی و تعمیر

بازسازی خانه در رامسر | نوسازی و تعمیر

اگر در رامسر قصد بازسازی خانه ی خود را دارید پس قطعا خدمات ما برای شما مناسب ترین است. با استفاده از خدمات تیم ما از پرداخت وجه اضافه جهت بازسازی خانه جلوگیری نمایید.

اگر قصد بازسازی خانه قدیمی (کلنگی) خود در رامسر را دارید خدمات بازسازی خانه در رامسر گیچو سازه برای شما بسیار مفید میباشد . در این خدمات ما از طراحی پلان معماری جدید خانه تا خراب کردن پارتیشن ها و زدن نما جدید در کنار شما خواهیم بود.
با گیچو سازه حسی نو در خانه ی قدیمی خود داشته باشید.

گام های پیش رو:
گام اول : طراحی ظاهری خانه
گام دوم : طراحی عملکردی و اجرا 
گام سوم : تحویل خانه

برای استفاده از خدمات بازسازی خانه تیم ما در رامسر میتوانید با پشتیببانی سایت از طریق تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار نمایید. 

بازسازی خانه در رامسر

خدمات بازسازی خانه در رامسر یکی از اصلی ترین فعالیت های تیم گیچو سازه میباشد ، اما خدمات بازسازی منزل برای چه افرادی مناسب میباشد ؟ خدمات بازسازی منزل برای تمامی افرادی که میخواهند تغییراتی اساسی در خانه خود ایجاد کنند و یا کاربری خانه خود را تغییر دهند مناسب میباشد . تغییر کاربری ، فضاسازی ، حذف فضا ، تعویض کاربری ها و بهبود نمای داخلی و خارجی تماما در خدمات بازسازی خانه گیچو سازه جای دارد .
از طرفی رامسر به عنوان عروس ایران هرساله میزبان مسافران بسیار زیادی از سراسر ایران میباشد و اجاره خانه (ویلا) یکی از اصلی ترین راه های درآمد زایی ساکنین رامسر است . شما میتوانید با تغییرات اساسی و تغییر معماری و دکوراسیون خانه خود از بهترین سرویس دهندگان اجاره ویلا در رامسر شوید .

بازسازی خانه در رامسر با گیچو سازه

دسته افراد دیگری که به فکر ساخت خانه جدید هستند و ترس از اتمام منابع مالی خود دارند هم میتوانند از خدمات بازسازی خانه استفاده نمایند . هزینه های بازسازی خانه تا حد بسیار قابل توجهی کمتر از ساخت یک خانه جدید است ، این در حالیست که در بازسازی خانه میتوانیم به کل پلان معماری را تغییر دهیم به شکلی که شما حس کنید در یک خانه جدید در حال سکونت هستید . ما قول میدهیم که بعد از بازسازی خانه قدیمی خود را نخواهید شناخت .

کلیات و نحوه درخواست بازسازی خانه در رامسر:

درکل بازسازی منزل مناسب برای تمام افرادی میباشد که نمیخواهند زیر بار هزینه های کمرشکن ساخت خانه جدید شوند ولی از کاربری خانه کنونی شان خسته شده اند . بازسازی یک انتخاب بسیار عالی برای این افراد میباشد تا بدون ساخت خانه ای جدید حس زیستن در یک خانه جدید و نو را تجربه نمایند .
برای ثبت درخواست بازسازی منزل در رامسر میتوانید با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار نمایید و یا فرم زیرا را تکمیل نمایید تا شخص بنده (مرتضی مهرابی) بعد از برسی با شما تماس بگیرم و بیشتر در مورد جزئیات کار صحبت نماییم .
برای ثبت درخواست بازسازی و همچنین مشاوره قبل از آن میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.

2 دیدگاه دربارهٔ «بازسازی خانه در رامسر | نوسازی و تعمیر»

  1. سلام و وقت بخیر. درخصوص هزینه بازسازی یک ساختمان دو طبقه (همکف 130 مترمربع و طبقه اول 134 مترمربع) در زمینی به مساحت 400 مترمربع با قدمت 30 سال ساخت با اسکلت فلزی راهنمایی می خواستم از محضرتون. جابه جایی چند تیغه داخلی برای بازطراحی فضاها،انجام سقف کاذب کامل ، انجام سرامیک کف کامل ، تغییر نما از سنگ به نمای ترکیبی، تعویض کابینت در هر دو طبقه ، پیش بینی کمد دیواری برای سه اتاق طبقه بالا ،تعویض کامل لوله های اب و فاضلاب ، تعویض کامل سیم کشی و کلید و پریز ، پیش بینی پکیج و رادیاتور برای هر دو طبقه ، تعویض پنجره های شمالی و جنوبی با پنجره های upvc، تعویض درب اهنی ورودی با نصب ریموت ،درب ضدسرقت ورودی ،تعویض درب های داخلی ، بازسازی کامی سرویس های بهداشتی و حمام.بسیار ممنون از راهنمایی شما

    1. مرتضی مهرابی

      سلام
      قربان این حجم از تعیییرات و مخصوصا تغییر نما نیازمند اخذ گرفتن مجور از شهرداری میباشد که برای اخذ آن باید اقدام نمایید. مراحل کارهای اجرایی که مشخص است و به ترتیب اجرا میشوند ولی اگر قبل از آن طرح سه بعدی آن را در بیاوردید خیلی خیلی بازسارینان هدف مندتر و سریعتر میشود. در صورتی وجود سوالی که به آن پساخ نداده ام با شمارهاین شماره تماس بگیرید :
      09115596820
      مرتضی مهرابی

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.