بازسازی خانه در شمال | نوسازی و تعمیر

بازسازی خانه در شمال | نوسازی و تعمیر

اگر در شمال کشور کشور قصد بازسازی خانه خود را دارید پس قطعا خدمات ما برای شما مناسب ترین است. با استفاده از خدمات تیم ما از پرداخت وجه اضافه جهت بازسازی خانه جلوگیری نمایید.

اگر در شمال کشور خانه قدیمی دارید و میخواهید روحی نو به آن ببخشید و زندگی تازه ای را در آن شروع نمایید حتما با دقت خدمات نوسازی خانه در شمال ما را مطالعه نمایید . در این خدمات ما از تغییر نقشه های معماری ، حذف دیوارهای داخلی (فضاسازی) تا ایده های دکوراسیون داخلی در کنار شما خواهیم بود .
با گیچو سازه حسی نو در خانه ی قدیمی خود داشته باشید.

گام های پیش رو:
گام اول : طراحی ظاهری خانه
گام دوم : طراحی عملکردی و اجرا 
گام سوم : تحویل خانه

برای استفاده از خدمات بازسازی خانه تیم ما در شمال کشور میتوانید با پشتیببانی سایت از طریق تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار نمایید. 

بازسازی خانه در شمال

بازسازی خانه در شمال یکی از جدی ترین فعالیت های گیچو سازه میباشد که آنرا با جدیت بسیار بالایی اجرا مینماید . شمال کشور به دلیل زیبایی و توریست پذیری آن هرساله میزبان مسافران زیادی میباشد و در این بین ویلاها و خانه ها نقش بسیار اساسی در درآمد زایی شمالی های عزیز را بازی میکند . ازین رو بازسازی ، تغییر دکوراسیون ، رنگ آمیزی و … بر درآمدزایی بیشتر شما نقش اساسی خواهد داشت . تیم ما با ارائه طرح های سه بعدی بازسازی خانه شما را برعهده میگیرد تا همیشه در صدر ارائه دهندگان خانه به مسافران باشید.
لازم به ذکر است که خدمات بازسازی خانه در شمال تنها برای خانه های توریستی و گردشگری نمیباشد بلکه برای عزیزانی که میخواهند تغییراتی در محل سکونت خود انجام دهند تا دلبازتر و زیباتر از قبل شود هم این خدمات ارائه میشود . به عنوان مثال احتمال دارد بخواهید یک اتاق را حذف کنید تا پذیراییتان بزرگتر شود و یا جای حمام و توالت را تعویض کنید و یا هرچیز دیگه .

بازسازی خانه در شمال با گیچو سازه

هرچند که تغییرات تا این حد نیازمند اخذ مجوز بازسازی خانه از شهرداری منطقه میباشد اما تیم ما در تمام مراحل در کنار شما میباشد و با راهنمایی اخذ مجوز و ارائه طرح های سه بعدی و نمایش نتیجه نهایی بازسازی خانه شما کار بازسازی و تصمیم گیری را برای شما راحت تر مینماید . خدمات بازسازی خانه در شمال مناسب برای تمام افرادی میباشد که میخواهند به خانه خود تغییرات اساسی دهند و حس شور و اشتیاق زندگی را به خانه بازگردانند .
تیم گیچو سازه متشکل از معماران داخلی ، مهندسان عمران سازه و تیم اجرایی قوی میباشد که خانه شما را با کیفیت بسیار بالا بازسازی مینماید . شخص بنده (مرتضی مهرابی) در شمال کشور (تنکابن) ساکن هستم و به صورت جدی در تمام مراحل از طراحی تا اجرای بازسازی خانه شما در کنارتان خواهم بود.

بازسازی خانه شامل موارد بسیار مهم و اساسی میشود که در ادامه به نام بردن چند مورد از آنها میپردازیم :

بازسازی فضاهای داخلی و تغییر کاربری فضا
تعویض کاربری فضاها
فضاسازی و اضافه کردن فضای یک عضو از خانه (مثلا اتاق خواب حذف و به پذیرایی اضافه شود)
حذف فضاهای اضافی که کاربری خاصی را ندارند و ادغام آنها با فضایی که کاربریش برای ما مهم است
بازسازی نمای بیرونی ساختمان
و ….
بازسازی منزل برای افرادی مناسب است که میخواهند خاطرات و حس های خوب قدیمی را نگه دارند بعلاوه اینکه مقداری هم در منابع مالی صرفه جویی نمایند . ساخت یک خانه از ابتدا لازمه هزینه های بسیار سنگین و کمر شکن است ، این در حالیست که بازسازی ویلا میتواند با چیزی حدود یک سوم آن هزینه و یا شاید کمتر هم صورت گیرد . ازین رو گاهی بازسازی منزل میتواند یک گزینه مناسب برای خانه هایی باشد که هنوز مقاومت تقریبا خوبی را دارند ، لازم به ذکر است که مقاوم سازی سازه های قدیمی هم در بخش بهسازی خانه گیچو سازه وجود دارد .
برای ثبت درخواست بازسازی خانه خود در شمال کشور میتوانید با پشتیبانی سایت مکالمه نمایید و یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا شخص بنده (مرتضی مهرابی) بعد از برسی درخواست شما در اولین فرصت با شما تماس بگیرم .

برای ثبت درخواست بازسازی و همچنین مشاوره قبل از آن میتوانید با من تماس حاصل فرمایید.