هزینه پیمانکاری ساختمان | آخرین تعرفه ها

هزینه ها و تعرفه های ساختمان - گیچو سازه

هزینه پیمانکاری ساختمان | آخرین تعرفه ها

آخرین تعرفه ها و هزینه های پیمانکاری (مدیریت و اجرا) ساختمان را در این صفحه برای شما در قالب جداول و متن آماده نموده ایم تا مطمئن تر بتوانید به مذاکرات و اخذ قرارداد بپردازید.

آخرین آپدیت تعرفه ها: آذر 98

بسیاری از افرادی که قصد ساختمان سازی در نقاط مختلف کشور را دارند، می خواهند هزینه پیمانکاری ساختمان را بدانند تا با یک پیش زمینه ذهنی خوب به ملاقات پیمانکاران و اخذ قرارداد بروند. در این صفحه ما شما را با تعرفه های پیمانکاری ساختمان آشنا میسازیم و سعی میکنیم که هر چند وقت یک بار این قیمت ها را مطابق نرخ روز برای شما آپدیت نماییم.

هزینه ها و تعرفه های ساختمان – گیچو سازه

قبل از بیان هزینه پیمانکاری ساختمان لازم است بدانید که پیمانکاری به دو شکل ساخت بر اساس مترمربع و ساخت به صورت درصدی می باشد که البته روش دوم برای شما بسیار به صرفه تر و کم هزینه تر می باشد. در روش ساخت به صورت درصدی که بر اساس اصولی است که در مبحث دوم مقررات ملی ساختمان آورده شده است و در پرژه های بزرگ و حتی پروژه های کوچکی که یک ساختار درستی دارند هم انجام می شود، هزینه درصدی است که معمولا حدود 20 درصد است.

البته به این نکته هم اشاره کنیم که در پروژهای خیلی بزرگ مثل برج های 20 طبقه، بسته به شرایط، امکان دارد این 20 درصد پایین تر هم بیاید. همچنین برای یک سری سازه خاص که هزینه بالایی دارند، تا 10 درصد هم قرار داد می بندند؛ ولی در کل قرار داد بین 15 تا 22 درصد بسته می شود.

تیم گیچو سازه می تواند در هردو روش پیمانکاری مذکور با سازندگان همکاری نماید؛ در صورت تمایل و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

تبصره ها در قیمت گذاری مراحل اداری

توجه نمایید که هزینه های فوق الذکر تنها جهت اجرت انجام کار می باشد و تمام هزینه های مورد نیاز جهت پرداخت به شهرداری، نظام مهندسی و… برعهده کارفرما می باشد.

در صورتی که از طرف شما یا پیمانکار سازه تخلفی صورت گیرد که مراجع مورد نظر گواهی پایان کار ساختمان را تحویل ما ندهند، مراحل اداری جهت حل و فصل این مورد هزینه جدایی را در برخواهد داشت.

برای ثبت درخواست همکاری و همچنین مشاوره قبل از آن می توانید با بنده (مرتضی مهرابی) تماس حاصل فرمایید:

989115596820+

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.